Your Cart

Vragen of advies? Bel +316 26460072

Voor 16:00 besteld zelfde werkdag verzonden

Gratis verzending op bestellingen boven €75,-

Klantenservice

Waar kunnen we je mee helpen?

Meest gestelde vragen

Op deze pagina vind je alle antwoorden op vragen, daarnaast ook handige informatie over aankopen, ruilen en retourneren enz. Staat je vraag er niet tussen of kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op! We helpen je graag met al je vragen.

Antwoord op de meest gestelde vragen

🔥Algemeen

Een account kan aangemaakt worden op twee manieren. Dit kan tijdens het afrekenen maar ook door naar de pagina Mijn Account te gaan en hier een nieuw account te registreren. 

Stap 1. Kies een gebruikersnaam
Stap 2. Registreer met je e-mailadres.
Stap 3. Stel je wachtwoord in.
Stap 3. Ga naar het kopje adres, wijzig hier uw factuur en verzendadres. 
Stap 4. Klaar om te bestellen!

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Wij kunnen het moment van aflevering echter niet garanderen.

KamadoCompleet heeft een ruime showroom van 65 vierkante meter. De showroom is geopend op afspraak, wil u langskomen voor informatie of het afhalen van een product? Maak hier uw afspraak!

Als je een account hebt aangemaakt kun je in je persoonlijke account bestelling(en) inzien en de status daarvan bekijken.

Wanneer je bestelling is verstuurd ontvang je ook per e-mail een Track&Trace code. Hiermee kan jij jouw pakket online volgen.

Bij KamadoCompleet kun je op verschillende manieren betalen.

  • iDEAL 
  • Creditcard (Visa of MasterCard)
  • Paypal
  • Apple Pay 
  • Bancontact (België)

Na een succesvolle betaling gaan we direct met uw bestelling aan de slag!

Bekijk ons privacybeleid om te lezen hoe wij met uw gegevens omgaan.

Doorgaans hebben wij voldoende voorraad, het kan echter wel eens voorkomen dat bepaalde producten niet voorradig zijn.

Tijdelijk uitverkocht
Producten welke tijdelijk uitverkocht zijn, maar we weer verwachten binnen te krijgen zullen “Beschikbaar zijn via nabestelling” zo reserveer je het product. Deze wordt vervolgens geleverd wanneer we het product weer op voorraad hebben, mocht dit langer dan een week duren dan nemen we contact met u op. Bestel je meerdere producten maar is er bijvoorbeeld één niet direct leverbaar zullen we de voorradige producten leveren en het product in nabestelling nasturen wanneer deze binnen is. 

Uitverkocht
Wanneer een product uitverkocht is, betekend dit dat het product langere tijd niet leverbaar zal zijn. Het is dus niet mogelijk om het product te bestellen. Is een product tijdelijk niet leverbaar? Schrijf je dan in voor een e-mailnotificatie (alleen zichtbaar als het product tijdelijk niet leverbaar is). Je wordt dan op de hoogte gebracht als het product weer leverbaar is. 

Onze voorraad wordt altijd zo snel als mogelijk weer aangevuld. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Alles over het retourneren en ruilen van je bestelling

🔥Ruilen en Retourneren

Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, het kan echter toch voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling of bepaalde artikelen. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (aan te melden als retour). Klik hier voor ons volledige retourbeleid.

Na het aanmelden van uw retour dient u de artikelen binnen 14 dagen terug te sturen. Vul het retourformulier volledig in,  zodat wij alles juist kunnen verwerken. Stuur vervolgens het pakket + retourformulier naar ons magazijn via PostNL, DHL of een andere pakketdienst. De kosten voor uw retourzending (van uw verzendadres naar ons magazijn) zijn voor eigen rekening. Voor meer informatie klik hier.

Voldoet het geleverde product niet aan uw verwachting? U kunt de bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren. U ontvangt het volledige orderbedrag terug als u een artikel retourneert. Klik hier voor ons volledige retourbeleid.

Het kan gebeuren dat we per ongeluk het verkeerde product naar je hebben opgestuurd. In dat geval kun je dan het beste gelijk contact met ons opnemen. 

Vervelend dat je bestelling is beschadigd, neem contact met ons op en we gaan kijken naar een passende oplossing!

Het is natuurlijk mogelijk om geleverde producten om te ruilen voor een ander product. Voor het omruilen van producten kunt u het beste contact met ons opnemen. Geef aan wat u wilt ruilen voor welk product, we gaan dit vervolgens voor je regelen. 

Let op, wanneer een product in gebruik is genomen kan deze niet geruild worden. Eventuele verzendkosten voor het omruilen van een product zijn voor uw rekening. 

Na ontvangst van uw retourzending zullen we het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen overboeken, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Let op, je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van retourneren en het in goede staat retourneren van je bestelling.

Alles over de levering van je bestelling

🔥Levering bestelling

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. De bestelling wordt geleverd door de postbode of pakketbezorger van DHL of PostNL. Je ontvangt na je bestelling een Track & Trace code via de mail, hiermee kun je gemakkelijk je pakket volgen in het verzendproces. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Wij kunnen het moment van aflevering echter niet garanderen.

De op de website vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen voor pakketten tot 10kg €5,95. Gratis verzending voor bestellingen vanaf €75,-

Barbecues worden op een andere manier geleverd dan met de pakketdienst, hierdoor is de levertijd voor BBQ’s langer!

Een BBQ is namelijk niet zomaar een pakketje wat we gemakkelijk kunnen versturen, daarnaast is het belangrijk dat je zelf aanwezig bent op het moment van leveren. 

De levering van een BBQ wordt altijd samen met jou ingepland, na de bestelling nemen contact met je op en plannen we een dag in wanneer uw barbecue geleverd kan worden. 

Een BBQ moet in de meeste gevallen nog voor een groot deel gemonteerd worden. 

Je hebt bij KamadoCompleet de keuze om je BBQ zelf te monteren of dat wij dit voor je doen. Je BBQ wordt dan volledig gemonteerd geleverd en op de juiste plek gezet in je achtertuin!

Natuurlijk is het ook mogelijk om je BBQ af te halen, uiteraard is dit op afspraak. De koffie staat klaar wanneer je je nieuwe BBQ machine komt halen! We helpen uiteraard graag met het inladen. Als je de barbecue komt ophalen kun je gelijk nog een kijkje nemen in de showroom of je alles hebt en extra informatie inwinnen voor het in gebruik nemen van je BBQ. 

Wil je je bestelling ophalen? Uiteraard is dat geen enkel probleem, selecteer de optie afhalen tijdens het afrekenen.

Maak een afspraak, vermeld altijd uw bestelnummer in het afspraakformulier. We zorgen dat je bestelling klaar staat wanneer je hem komt ophalen.

Alles over garantie en service

🔥Garantie en Service

Heeft u een probleem met een product dat u gekocht heeft bij KamadoCompleet? Neem dan contact met ons op en we gaan het voor u oplossen. 

Gratis Verzending

Op bestellingen vanaf €75,-

Niet goed? Geld terug!

14 dagen retourneren

Veilig Betalen

Ideal / PayPal / MasterCard / Visa